Testuji s Mončou - silikonová houbička z Aliexpressu

/
14 Comments
Krásný den ♥,

Monča z blogu http://www.monnika.cz/ mě oslovila s tím, že bychom si mohly každá objednat silikonovou houbičku z Aliexpressu a poté sdělit své první dojmy.

Nápad mi přišel skvělý, takže jsem si objednala růžovou houbičku, která stála kolem 1 dolaru. Na výběr byly různé potisky a barvy.

Houbička je měkká a velmi ohebná. Na pleti se s ní pracuje příjemně.

Pro testování jsem si zvolila tuhý makeup Selfie makeup od Dermacolu a tekutý makeup od Rimmelu, abych měla porovnání obou konzistencí. Takže jsem na každé půlce tváře vyzkoušela jeden.


Tuhý makeup

Makeup se mi s houbičkou nepodařilo zapracovat a efekt vypadal příšerně. Makeup byl na pleti jen rozetřený a byl hodně viditelný, takže určitě bych takto nemohla vyjít mezi lidi.

Za mě tedy houbičku na tuhý makeup nedoporučuji, já s výsledkem spokojená rozhodně nebyla.


Tekutý makeup

Makeup se mi po chvilce zapracoval do pleti krásně. Určitě to časově vyšlo o pár sekund déle než s klasickým štětcem. S takovým efektem bych mezi lidi vyšla a zde se mi aplikace makeupu pomocí houbičky líbí. Takže na tekutý makeup budu houbičku používat, nevyhodím ji. Myslím si, že na tekutý makeup není špatná, ale štětec je pro mě pořád na prvním místě..

Velkou výhodu u houbičky vidím v tom, že po použití ji umyju, osuším a můžu zase používat. Za to štětce mi po umytí schnou dlouho. Tím, jak je houbička malinká a skladná, přijde mi skvělá na cestování.


Houbičku nadále budu využívat při aplikaci tekutého makeupu, kdy ve výsledku jsem spokojená a jsem ráda, že jsme tuto spolupráci s Mončou podnikly.

Přikládám Vám odkaz na první dojmy Monči zde.

Máte zkušenost se silikonovýma houbičkama/štětcema?


Mějte se báječně,
Pa Veru ♥





14 komentářů:

  1. Tak jsem napsala vlastně to samé, na ten tekutější mi sedla skvěle! :D tak to je sranda!:D mám radost :) a děkuju!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak super, že jsme se shodly :D já taky Moni

      Vymazat
  2. Já asi zůstanu u štětců a klasické houbičky, tohle mě nějak neláká :D:) Ale nápad článku super!! :))
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pěnovou houbičku zkoušela jen jednou a moc mi to nešlo, tak jsem ji odložila a už se k ní nevrátila. Ale když jsem viděla video u Lucky z GTL, tak její mamka si nejvíce z těch všech vyzkoušených pochvalovala beauty blender, ty máš Kači jakou houbičku?

      Vymazat
  3. S takovýma houbičkama zkušenosti nemám a ani mě nelákají :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Leni ráda, že jsem vyzkoušela něco novýho :)

      Vymazat
  4. Mám ji a taky jsem zjistila, že s make-upy, které mají tekutější konzistenci to jde líp. Ale ani tak to pro mně není asi žádný must-have, víc budu využívat buď klasickou houbičku nebo štětec, asi síla zvyku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No mě popravdě tady tato věc na makeup absolutně nezaujala. :) Dávám přednost štětcům no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsou u mě štětce na prvním místě, ale hodně se mi líbí, že když bych měla zrovna štětec na makeup špinavý, tak houbičku můžu použít ihned a nemusím čekat, až mi štětec uschne :)

      Vymazat
  6. To měla Monča skvělý nápad. Houbička se mi líbí, ale na tuhý makeup asi fakt nebude. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad :-) Moc se mi videa líbila. Mě houbička moc nelákala ale tvoje video mě celkem svádí k tomu si ji koupit, za ty peníze proč to nezkusit i když člověk ví že ty štětce jsou stejně lepší. Líbí se mi umyvatelnost houbičky, navíc štětce nikdy nevyčistíš perfektně do hloubky, vždycky mezi štětinkami něco zůstane, hlavně u štětce na makeup. Skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umyvatelnost vidim jako nejvetsi vyhodu Terezko a jak pises za ty penízky vyzkoušení stoji :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*